Huisartsenpraktijk Brandevoort

Welkom bij Huisartsenpraktijk Brandevoort.

Naar aanleiding van het Corona-virus hebben wij onze werkwijze aangepast. Zo is er een separaat spreekuur voor patienten met Corona-achtige klachten. Maak hiervoor telefonisch een afspraak. Schroom niet om ook voor reguliere klachten en vragen te bellen. Wij krijgen veel vragen of u met lichte luchtwegklachten naar buiten kan, of naar uw werk. Wij kunnen hierin niets anders adviseren dan de RIVM-richtlijnen te volgen. Wij beseffen ons dat deze situatie lang duurt.

Ook het telefoon-bandje is aangepast. Wilt u een assistente spreken of een afspraak maken, blijft u dan aan de lijn. Het bandje is lang, om de meest gestelde vragen af te vangen. Als u aan de lijn blijft wordt u vanzelf geholpen. Mail uw klachten niet, ook niet met foto’s. Hiervoor gebruiken wij beveiligde software.

Voor herhaalrecepten kunt u bellen naar onze praktijk: 0492-504705. Blijft u ook voor herhaalrecepten gewoon aan de lijn. Na het bandje krijgt u een assistente aan de lijn. Gebruik voor herhaalrecepten niet de mail of het contactformulier van deze site, dit is niet AVG-proof. U wordt telefonisch geholpen.

Ons inschrijfformulier kunt u hier downloaden: Inschrijfformulier Huisartsenpraktijk Brandevoort. Print dit uit, vul het in en stop het in onze brievenbus aan De Plaetse 90, 5708 ZJ Helmond. E-mailen is helaas niet AVG-proof. Bij gebrek aan een printer kunt u op de praktijk langskomen om een formulier in te vullen (mits klachtenvrij).

Klachten over de zorgverlening? Bespreek deze indien mogelijk met uw huisarts. Mocht dat niet lukken, dan kunnen patiënten zowel schriftelijk, telefonisch of per mail een formele klacht kenbaar maken. De klachtenfunctionaris (de centrummanager van SGCB) streeft ernaar binnen drie werkdagen na ontvangst van onvrede of een klacht contact op te nemen met de patiënt of diens vertegenwoordiger. Vervolgens bespreekt de klachtenfunctionaris de klacht met de patiënt of diens vertegenwoordiger en informeert de patiënt over de mogelijkheden van klachtbehandeling.

Dankuwel voor uw begrip en graag tot ziens.